overlay

Kayıp Çalıntı/ Kimlik bilgisi Güncelleme/Pin-Puk Blokesi durumunda yapılması gerekenler

    Elektronik İmzalarını herhangi bir şekilde kaybeden, kimlik bilgilerini güncellemek isteyen (Soyadı değişikliği vb.) ya da Pin/Puk Blokesi olan kullanıcıların, FORM-001-003 NITELIKLI ELEKTRONIK SERTIFIKA BASVURU LISTESI'ni indirip doldurarak listeyi hakkari.bilgiislem@saglik.gov.tr adresine    e-posta göndermeleri gerekmektedir.

Gönderilen liste kurum yetkilimizin e-imzası ile imzalanarak, Kamu Sertifikasyon Merkezine e-posta ile gönderilir ve listedeki kullanıcıların bildirdikleri e posta adreslerine, Kamu Sertifikasyon Merkezi tarafından Başvuru linki gönderilir.

E-postayı alan kişi talep edilen ürünün KDV dahil bedelini TC kimlik numarası sorgulaması yapılarak;

  •          Vakıfbank İnternet Şube (Vakıfbank >Ödemeler> Kurum Ödemeleri>TÜBİTAK Kamu Sertifikasyon Merkezi Ödemeleri)
  •          Vakıfbank Mobil Şube (Vakıfbank >Ödemeler> Kurum Ödemeleri>TÜBİTAK Kamu Sertifikasyon Merkezi Ödemeleri)
  •          Vakıfbank Banka Şubeleri
  •          Vakıfbank Çağrı Merkezi

üzerinden gerçekleştirir.

Kullanıcılar e-posta adreslerine gelen linke tıklayarak Başvuru Formunu doldurur ve yazıcıdan çıktısını alarak, ıslak imza ile imzalarlar.

Başvuru Formunu ve dekontu Kurumu aracılığıyla ya da direk kendileri  Hakkari İl Sağlık Müdürlüğü - Destek Hizmetleri Başkan Yardımcılığı – Bilgi İşlem Birimi'ne gönderirler. 


FORM-001-003 NITELIKLI ELEKTRONIK SERTIFIKA BASVURU LISTESI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ